2008. 11. 17. 11:17
Alone
by Heart


I hear the ticking of the clock
I'm lying here, the room's pitch dark
I wonder where you are tonight,
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow,
Oh, I hope that it won't end, though,
Alone

시계의 똑딱거리는 소리를 들어요
어둠이 깃든 방에 누워서요
난 오늘밤 당신이 어디있는지 궁금합니다
당신의 전화는 대답도 없구
밤이 너무나 천천히 지나가요
오, 밤이 끝나지 않았으면 좋겠어요
혼자 말이예요

Till now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?
How do I get you alone?

지금까지 난 혼자의 힘으로 지내왔어요
당신을 만나기 전에는 걱정이 없었는데
지금은 뼈 속까지 냉기가 들어옵니다
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?

You don't know how long I have wanted
To touch your lips and hold you tight
You don't know how long I have waited,
And I was gonna tell you tonight.
But the secret is still my own,
And my love for you is still unknown,
Alone

당신은 모르실거예요
얼마나 당신께 키스하고 싶어하고 당신을 꼭 안고 싶었는지
당신은 모르실거예요
얼마나 내가 당신을 오래도록 기다리고 당신과 이야기하고 싶었는지를
하지만 비밀은 여전히 나의 것이고,
당신에 대한 나의 사랑도 여전히 알려지지 않은 혼자입니다

Till now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?
How do I get you alone?
(repeat x2)

Alone... alone.

오,오,오 지금까지 난 혼자 힘으로 지내왔습니다
당신을 만나기 전까지는 걱정이 없었어요
지금은 뼈 속까지 냉기가 들어옵니다
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?
혼자 말이예요, 혼자....


'휴식...' 카테고리의 다른 글

MS사의 Windows에 대한 오래된 농담  (0) 2008.11.28
아침부터 거대한 감동이 온다  (0) 2008.11.21
My Love  (0) 2008.11.17
영어구구단송 받아가세요~!  (4) 2008.11.07
Good Bye My Love Good Bye  (0) 2008.11.06
Posted by 길동이